wtorek, 21 czerwca 2011

Warszafski Deszcz - PraWFDepowiedziafszy

Warszafski Deszcz - PraWFDepowiedziafszy (edycja specjalna)
Track lista:
CD 1
1. Pierdolony Talkshow
2. Gdzie Tamte Dziewczyny
3. Czarny i Biały
4. Piątek
5. PraWFDepowiedziafszy
6. Czwartek
7. Miasto Tonie w Rapie
8. Wkurwiony Świat
9. Być kimś w życiu
10. Nie bądź tak sobą
11.Brudny Rap
12. Dzień Świstaka
13. Zrobiliśmy Coś Ważnego
CD 2
1. Wuwua (Hardy Remix)
2. Czas Nas Zmienił
3. Kolejny Rajd
4. Teraz
5. Teraz
6. Świat
7. Głośniej
8. Na Kolana
9. Aluminium
10. Od 99 Płynę
11.Odmienność
12. Przester
13. Teraz II
14. Przester (Overload)
15. Więcej Ruchów

Kiedy w necie chłopaki umieścili utwór "Gdzie Tamte Dziewczyny" zero reakcji z mojej strony. Pomyślałem, że przecież słabsze utwory na CDeku muszą też się znaleźć. Następnie przed wydaniem płyty szybka wrzutka tytułowego utworu z płyty wraz z teledyskiem. Pierwsze przesłuchanie, o cholera super bit, tekstowo też może być, może płyta będzie jednak warta nazwy Warszafski Deszcz. Kiedy jednak 16 czerwca wyszła płyta, szczerze powiedziawszy byłem lekko podłamany. Włączyłem sobie album i co z tego, żadnego pierdolnięcia, a najlepszym utworem okazał się właśnie PraWFDepowidziafszy. Po twórcach Nastukafszy i Powrócifszy spodziewałem się jednak wiele wiele więcej. Kolejne odsłuchania ukazały mi kilka ciekawych zwrotek, nic poza tym. Szczerze powiedziawszy album pewnie wywoła pozytywne reakcje wśród największych fanów Numer Raza i Tedego ale rynku muzycznego niestety nie podbije. Szacunek oczywiście się należy ale ja osobiście czekam na kolejny album. Na uwagę jednak zasługuje druga płyta z remixami utworów z Nastukafszy i Powrócifszy.

Moja ocena: 5/10


4 komentarze:

  1. no, zarabiste tlo :d
    jeszcze wysrodkuj track liste i bedzie czadzior :d
    czekam na jakas recenzje Arktycznych xD

    Karo

    OdpowiedzUsuń
  2. MAM NADZIEJĘ ŻE ZŁOŻYŁEŚ CV DO WSZYSTKICH NAJWAŻNIEJSZYCH MEDIÓW MUZYCZNYCH W KRAJU I ZAGRANICĄ, BO BEZ TWOICH RECENZJI RYNEK MUZYCZNY JEST JAKBY PUSTY. WŁAŚNIE TEGO NAM TRZEBA, KILKUZDANIOWYCH TEKSTÓW Z KTÓRYCH NIE WYNIKA NIC I NIE ZNAJDUJE SIĘ W NICH NIC CO POWINNO ZNAJDOWAĆ SIĘ W RECENZJI

    OdpowiedzUsuń
  3. MYŚLĘ, ŻE PRYWATNE BIURO W REDAKCJI SOURCE DLA CIEBIE SIĘ ZNAJDZIE. JEŚLI NIE ZNASZ ANGIELSKIEGO, TO NIE SZKODZI, ONI BĘDĄ TŁUMACZYĆ Z POLSKIEGO TAKIE WSPANIAŁE RECKI JAK TA.

    OdpowiedzUsuń
  4. a akurat moim zdaniem prawfdepowiedziafszy jest najgorszym kawałkiem z tej płyty.

    OdpowiedzUsuń