środa, 22 czerwca 2011

Projektor - Remiraż

Projektor - Remiraż

Track Lista:
1. Rewolucyjne intro
2. Cała prawda
3. Co zdobyte (feat. Śliwka Tuitam)
4. Pisak
5. Niekończąca się opowieść
6. Rzepy (feat. Cichy)
7. Nie poganiaj mnie
8. Wszyscy mają problem
9. Schron dla dusz
10. Mirash
11. Pauki za pauki (feat. Niq-a, Moral, Rah)
12. Masta kompresji (feat. Mea)
13. Mi i iM
14. Nie chodzi o... (feat. Cichy, Bas, Rah)
15. Ciche Outro
16. Hiphop

Z okazji 10 dziesiątych urodzin tego katowicko-mikołowskiego została wydana płyta z remixami utworów z albumu Miraż wydanego w 2006r. Co ciekawe, Miraż był pierwszą płytą wydaną w wytwórni MaxFloRec. Album Remiraż został już natomiast wydany w wytwórni Fandango. Doszło do swoistego transferu ponieważ Skorup, który wydał swoje dwa pierwsze albumy w Fandango na początku maja swój Etos Kowboja wydał w MaxFlo. Ale odnośnie albumu. Płyta trzeba przyznać, że jest dość ciekawa i odświeżyła troszeczkę pamięć o duecie Miuosh'a i Puq'a. Album polecam szczególnie fanom Projektora jaki i Miuosha oraz osobom, które lubią śląskie rytmy. Wiadomo jak to bywa z remixami, jednym podoba się oryginał innym właśnie nowa wersja. Ja szczerze polecam utwory "Pisak" oraz "Niekończąca się opowieść". Album generalnie jest dobry do słuchania w letnie dni, a nowe podkłady są dość wesołe, a także taneczne.
Mam nadzieje, że wraz z przypomnieniem o swoim istnieniu polskiej publiczności chłopaki postanowią nagrać zdecydowanie nowy album studyjny. A teraz czekamy na trasę i koncerty!
Moja ocena: 6/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz